Általános Szerződési Feltételek

Bevezető rendelkezések és fogalommeghatározások

Ezek az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban „ÁSZF”) szabályozzák a jogi kapcsolatokat a Legit Group s. r. o., székhelye: Jenisejská 2441/45A 040 12 Kassa - Nad jazerom városi kerület, cégjegyzékszáma: 57193321, bejegyezve a Kassai Városi Bíróság cégnyilvántartásába, Sro szakasz, 63411/V bejegyzési szám, bejegyezve a Kassai Járásbíróság cégnyilvántartásában, szakasz: Sro, bejegyzési szám: 53766/V, DIČ: 2121248118, a továbbiakban „Eladó”) és minden olyan személy között, aki az Eladó által kínált terméket vásárol az Eladó Internetes áruházában.

Az Eladó elérhetősége: e-mail: info@tktxofficial.hu

Az Eladó egyben annak az elektronikus rendszernek az üzemeltetője is, amelyen keresztül az internetes áruházat működteti a www.tktxofficial.hu domain néven (a továbbiakban „Internetes áruház”).

A Vevő minden olyan személy (természetes vagy jogi), aki kitöltötte és elküldte rendelését az Eladó Internetes áruházán keresztül, vagy e-mailben adta le megrendelését, amelyhez az Eladó árajánlatot küldött, és amelyet a Vevő elfogadott.

A Fogyasztó olyan természetes személy, aki a jelen ÁSZF alapján kötött szerződés megkötésekor nem gazdasági tevékenységének körében jár el.

A Termékek olyan áruk, amelyek eladásra kerültek és az Eladó Internetes áruházában meg vannak jelenítve (a továbbiakban „Termékek”).

A Szerződés adásvételi szerződésként értelmezendő.

Az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság:

Szlovák Kereskedelmi Felügyelet Kassai Kirendeltsége
Vrátna 3, P.O. BOX A-35, 040 65 Kassa 1
Telefon: 055/729 0705, 055/622 7655
Fax: 055/622 4695
Panaszbejelentő űrlap: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi

Bármilyen panasz vagy bejelentés esetén a Vevő közvetlenül is kapcsolatba léphet az Eladóval az info@tktxofficial.hu e-mail címen keresztül. Minden panaszt 10 munkanapon belül elbírálunk és kezelünk a Szlovák Köztársaság jogszabályai szerint.


A termékrendelés és az adásvételi szerződés megkötése

Ha a Vevő Fogyasztó, az adásvételi szerződés megkötésére az Internetes áruházban a Termékek feltüntetése és a rendelés elküldése által kerül sor. Az Eladó ezt késedelem nélkül e-mailben visszaigazolja.

Ha a Vevő vállalkozás, az adásvételi szerződés akkor jön létre, amikor az Eladó elfogadja a Vevő által megküldött rendelést.

Az adásvételi szerződés meghatározott időre jön létre, és megszűnik, amikor a felek teljesítették kötelezettségeiket. A szerződés közös megegyezéssel, elállással vagy felmondással is megszüntethető.


A vásárlás ára és fizetési feltételek

A termékek árai az Internetes áruházban feltüntetett összegek. Az árak euróban értendők, kivéve a szállítási és fizetési költségeket, amelyek külön számlázásra kerülnek.

Fizetési módok:

  • Utánvétes fizetés

  • Bankkártyás fizetés

  • Banki átutalás az Eladó számlájára


A termékek kiszállítása

A termékek kiszállítása az adásvételi szerződés megkötésétől számított 10 munkanapon belül történik meg.


A termék átvétele

A termék átvételével a kárveszély átszáll a Vevőre, függetlenül attól, hogy azt személyesen vagy meghatalmazott képviselője veszi át.


Elállás a szerződéstől indoklás nélkül

A Fogyasztónak jogában áll 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállni a szerződéstől, a termék átvételének napjától számítva.
Az elállás legkésőbb a határidő utolsó napján kell, hogy megtörténjen.
A Fogyasztónak a szerződéstől való elállás esetén vissza kell küldenie a Terméket az Eladónak.

Az Eladó köteles a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget (beleértve a szállítási költséget is) legkésőbb 14 naptári napon belül visszatéríteni, attól a naptól számítva, amikor a Fogyasztó közölte az elállási szándékát, feltéve, hogy a terméket már visszaküldte vagy igazolta annak visszaküldését.


Reklamáció és jótállás

A Fogyasztó jogosult reklamációt benyújtani a megvásárolt termék hibája esetén a Szlovák Köztársaság hatályos jogszabályai szerint.
A reklamációt e-mailben az info@tktxofficial.hu címre kell elküldeni, vagy postai úton az Eladó székhelyére.
Az Eladó köteles a reklamációt legkésőbb 30 naptári napon belül elbírálni és a Fogyasztót tájékoztatni a reklamáció eredményéről.
A hibás termék esetén a Fogyasztó kérheti a termék kijavítását, cseréjét, árleszállítást vagy a szerződéstől való elállást, amennyiben a hiba nem javítható.


Alternatív vitarendezés

Ha a Vevő elégedetlen a reklamáció kezelésével, jogosult alternatív vitarendezési eljárást kezdeményezni. A megfelelő intézmények listája elérhető a www.mhsr.sk oldalon.


Záró rendelkezések

Az Eladó fenntartja a jogot az ÁSZF módosítására. A módosítások a közzététel időpontjában lépnek hatályba.